Drogeria

Marka Vizir i Towarzystwo Nasz Dom rozpoczęły 2. edycję kampanii „Ubrania od serca”

Wtorek, 18 grudnia 2018 HURT & DETAL Nr 12/154. Grudzień 2018
Marka Vizir we współpracy z Towarzystwem Nasz Dom, działającym w ramach Funduszu Korczaka, kontynuuje program charytatywny „Ubrania od serca”, który ma na celu wsparcie dzieci mieszkających w domach dziecka. Dzięki hojności Polaków ufundowane zostaną bony do sklepów odzieżowych, które umożliwią dzieciom kupienie nowych ubrań. Organizatorzy dziękują wszystkim, którzy zaangażowali się w 1. Edycję programu „Ubrania od serca” i pomogli wywołać uśmiech na twarzach ponad 1 240 dzieci. W tym roku marka Vizir i Towarzystwo Nasz Dom przy wsparciu polskich klientów chcą pomóc jeszcze większej liczbie dzieci. Ze względu na ogromny sukces pierwszej edycji, druga rozpoczęła się już w listopadzie 2018 roku.
Każdy może dołączyć do kampanii, kupując:
  • od 1 listopada 2018 r. do 28 lutego 2019 r. zestawy kapsułek Vizir 3x16, dostępne we wszystkich sklepach w całej Polsce,
  • od 1 do 31 grudnia 2018 r. kapsułki i płyny Vizir, które będą dostępne w sieci Biedronka,
  • od 1 stycznia do 28 lutego 2019 r. kapsułki i proszki Vizir w sklepach w Polsce innych niż Biedronka.
Klienci, którzy kupią w tym okresie określone produkty Vizir z logo „Ubrania od serca” na opakowaniu, przyczynią się do zakupu bonów na nowe ubrania dla dzieci z domów dziecka.


tagi: Vizir , Towarzystwo Nasz Dom , program charytatywny , „Ubrania od serca” ,